Bekal utk Aqeef Danial today ;)

October 17, 2011

tak sempat nak printout labels hehehe...tulis pakai marker pen aje la....in blue all homemade...cookies in LockLock tu tak homemade...aura rajin utk buat cookies blum sampai hehehe....gambatte...this weekend i'm going to make homemade cookies

Breakfast: Smiley puree - pumpkin + apple with raisins for the smiley

Snack: Fruitcut ` Strawberry, Apple & Banana

Lunch: Paling pantas nak buat...mashed potatoes, star shaped potatoes, oppss oversteamed brocolli hahaha

p/s: any ideas where to get cute Bento systems that can fit breakfast, lunch, snacks alltogether...

LAGI ARTIKEL MENARIK

7 comments

  1. aqeef tak makan nasi@ mee @ pasta ke jiha, memang dia makan macamtu eh? simple je eh..kentang pun dah ade sumber karbohidrat kan...

    ReplyDelete
  2. deena: excited sebenarnye

    fashya: makan juga....esok nak buat pasta lak ;)

    ReplyDelete
  3. comelnya....!kalau dapat cari bentuk2 comel buat bento tu bitau yek..=)

    ReplyDelete
  4. Rajinnya. Kita ni pemalas Nauzubillah.

    ReplyDelete
  5. rajin betul mak aqeef ni..rasanya cosway ade jual bekas 3 skli gus

    ReplyDelete
  6. comel plak tgk star shape potatoes tu..

    ReplyDelete

Thanks Lovelies