Bedding set dah siap!!!!!

February 14, 2013

Alhamdulillah...bedding set dah siap..... sgt amazed la dgn kawan saya yang sorang ni....pandai jahit..pantas pula tu...ayayai..Selasa baru ni gi amek dari dia kat Shah Alam....sampai Penang malam kol 12 terus testing2 dah hahahaha...tak nyempat2 kan.....cuma bolster aje tak buh sebab dalam toyogo so malas nak punggah2 hehehhe........oh sgt comel ;)... malam tu tido dengan hati yang berbonga2....cost for the bedding set is less than rm100...since upah jahit adalah FOC dari my gf Aisyah ;)

weekend ni mau cuci bedding set.... ;)

Bedding set : bumper cot, quilt, bed sheet, 1 pillow case and 2 bolsters.....oh ada lg satu set of pillow case and bolsters...warna cream and gambar ladybug tp i rasa too kontra sgt kot...this one is better i think....nampak lg sweet


p/s: malam td abg Aqeef sibuk pula nak tido dalam baby cot, pastu kata die baby...adoyai mentang2 dah buh bedding set comel...sibuk nak tido dalam tu hehehehe

LAGI ARTIKEL MENARIK

2 comments

Thanks Lovelies