My little girlfriend

February 07, 2014

Alhamdulillah at her 10months old... banyak dah tatih dia...

Kalau dia rajin...satu ruang tamu dah berjalan dah hehhee

Tapi masih sebatang gigi hehe

Kuat membebel juga anak dara saya seorang ni heheheh

Words yang selalu keluar

Angan for Jangan
Atak for ayah
Dap for sedap
Anak for taknak
Nak for nak

Ibu tiada huhuhu sabo aje lah, padahal 24/7 dengan ibu kot hehhee...takpe lah

Oh dah pandai nak main sangat, ajak gaduh la, main cak cak sampai terteleng2 kepala dia, tak padan dengan kenit nye tu heheheh

Oh dah pandai babai juga

MasyaAllah...lagi 2 bulan nak setahun...macam tak percaya je rasanya. Dah besar baby ibu, my little girlfriend

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies