Set Kesihatan Lelaki Shaklee yang paling HOT!!!!

March 20, 2014

Kesian orang lelaki lebih-lebih lagi ketua keluarga. 

Penat kan seharian bekerja. Kalau yang jenis kerja 8 pagi hingga 5 petang tu ok lah lagi kot. Tapi kalau macam suami saya....paling awal balik pukul 7 malam, kalau banyak sangat kerja, sampai pukul 3 pagi pun ada huhhuhu. Kesian sangat dan nampak penatnya. So sebab sayangkan suami, saya make sure dia makan supplement untuk cukupkan keperluan nutrien dia sehari-hari. 

Ok dalam banyak-banyak supplement Shaklee... ini antara yang paling HOT dalam Set Kesihatan Lelaki Shaklee ni. Ok ini dia

Antara supplement yang menjadi 'kegilaan' para lelaki 

 Vivix
 CoQHealth
 Vita E Complex
 Omega Guard
 Zinc Complex

set kesihatan lelaki shaklee

VIVIX

Vivix yang terkenal sebagai tonik anti-penuaan disebabkan fungsinya yang merawat dan memperbaiki sel dan lebih bagus mengelak dari mendapat penyakit yang tidak diingini. Sekiranya suami anda seorang PEROKOK, bayangkan betapa banyaknya sel dalam badan yang telah rosak, dan bayangkan warna PARU-PARU suami anda. Bukan sahaja membantu mengawal keinginan merokok, malah Vivix juga mempunyai reputasi yang baik bagi memperbaiki daya seksual lelaki dan juga wanita.

CoQHEALTH

Menyokong penghasilan tenaga bagi jantung

Menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
Meningkatkan peredaran darah
Membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

VITA E COMPLEX

Melindungi jantung kita dengan pengambilan 800IU sehari

Mempertingkatkan Kemampuan Reproduktif, sesuai untuk pasangan yang ingin kan zuriat. Dengan pengambilan 600 ke 800IU

Anti-penuaan, mengurangkan garis halus, parut, kulit kering, akne dan bintik penuaan, 400IU @ sebiji Vita E Complex

Anti oksidan yang kuat, bagus untuk membantu melawan kanser, mengukuhkan sistem imun, melambatkan pertumbuhan tumor, mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas, memperbaiki masalah oksidasi, katarak dan masalah penglihatan,1200IU

Kelestarian Tenaga seksual 
Memperbaiki arthiritis
Menghalang keguguran


OMEGA GUARD

Asid lemak-omega-3 merupakan asid lemak yang penting yang tak dapat dihasilkan oleh badan kita. Oleh itu, sumber Omega-3 adalah dari makanan. Omega-3 dari asas tumbuhan tidak boleh ditukarkan kepada EPA dan DHA secara berkesan oleh badan

Mencegah penyakit saluran darah dan strok- DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi yang lebih rendah dan kepekatan darah, melincirkan saluran darah dan peredaran darah yang lancar. Ia efektif membantu mengekalkan tekanan darah normal dan ketegangan di leher atau sakit kepala. Ia juga merendahkan kolestrol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, membantu mengekalkan tahap kesihatan trigliserida dan kolestrol LDL, mengawal masalah obesiti, mencegah arteriosclerosis, myocardial infarction, membantu mengurangkan risiko penyakit jantung

Membantu tumbesaran dan perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori- DHA adalah nutrien utama untuk otak janin semasa dalam kandungan. Ia memelihara penglihatan dan pendengaran dan mencegah migraine.

Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru- mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, psoriasis, demam hay, bronkitis, penyakit lelah, hepatitis, SLE dan penyakit buah pinggang.

Menentang cancer - kajian menunjukkan yang Omega-3 boleh mencegah kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon. Ia juga boleh meningkatkan enterogastritis, merangsang kesihatan hati selepas pembedahan dan membantu pankreas pesakit kanser untuk berfungsi dengan lebih efektif

Memelihara fungsi-fungsi sendi (arthritis) - Paras asid lemak omega-3 larut dalam tisu rawan. Oleh sebab itu ia boleh mencegah kemusnahan enzim yang membentuk tisu rawan. Ia mencegah arthritis, memelihara fungsi-fungsi sendi dan gout dengan efektif

Mencegah Imsomnia dan membantu mengurangkan tekanan - EPA dan DHA mempunyai keupayaan untuk menstabilkan emosi dan membantu dalam perkembangan kesihatan mental, termasuk kemurungan, tekanan, kebimbangan (anxiety). neurasthenia, insomnia, autism, kanak2 hiperaktif dan penyakit schizophrenia.

ZINC COMPLEX

Luka lebih cepat sembuh.... Ibu lepas bersalin normal mahupun c-sect amat perlukan Zinc Complex ini
Membantu masalah tidak subur
Mengelakkan masalah prostat
Mengurangkan masalah rambut gugur
Mengurangkan penempelan kolestrol
Membantu dalam rawatan masalah mental
Bertindak sebagai Immune Booster
Menghilangkan white spots pada kuku jari
Mengembalikan selera makan


Jom cik abang cik abang....jaga kesihatan...takkan nak bagi Isteri sorang je yang sihat, yang cun melecun...JANGAN sampai orang kata ISTERI tu adik atau anak hehehehe

Cik isteri cik isteri pun kalau sayangkan SUAMI, jaga lah kesihatan mereka dari sekarang ye.

Meh dapatkan Supplement anda hari ini

Jiha & Hairus
0123807024

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies