Satay Seri Melaka di Lembah Keramat

May 16, 2014

Siapa suka makan satay @ sate?

Jiha sebenarnye tak suka sangat makan sate lebih2 kalau dpt yang isi tebal tapi rasa tiada....oh frust sungguh la...tu la rasa sate ni bukan lah suka sangat nak makan...

Tapi bila dah cuba Sate Sri Melaka ni...awww terus suka pulak....sate nye sedap, kuah kacang dia pun sedap nye..

Husband Jiha pun pencinta Sate...dan die pun akui, sate sri melaka ni la fav sate die hehehe.

So tadi die sebut nak makan sate...so pergi lah ke sana....15cucuk je...sebab ada order bakso juga

Bakso kat situ pun sedap....Alhamdulillah ♥♥

Oh dah makan sedap, jangan lupa supplement ok

Oh ye,  kalau hari minggu...sangat ramai tau...samada korang dtg sebelum maghrib ataupun sejurus lepas maghrib...ramai yang makan situ, ramai juga yang tapau. Kalau lambat sampai...berjanggut la juga tunggh sebab ramai org sangat.

Nah layan la gambar saje ye

Kalau nak pergi...pergi ke Lembah Keramat, deret kedai sebelah dewan Au5

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies