MATERNITY PHOTOSHOOT MASA MENGANDUNG AQEEF DANIAL

October 29, 2014

Assalammualaikum semua,


16days PhotoChallenge Day 14 : Flashback. 

Teringat pulak sesi Maternity Photoshoot. Masa tu tengah mengandungkan Aqeef Danial. Dalam 8 bulan masa tu. 

Mengandung dan berjauhan dengan suami. Huhu kenangan sungguh. Masa tu Jiha duduk dengan housemate yang semuanya bujang lagi. Berempat kami masa tu. Tapi jenis Jiha kalau ada apa-apa benda yang merisaukan pasal kandungan pun, tak cerita kat dierang hehehe. 

Tup tup je esok kat opis amek pas keluar, pergi klinik cek. Pernah terjatuh masa mengandung kat opis. Depan housemate, buat-buat gagah aje. Sebenarnya risau nya lahai hehehe.

Kejang kaki masa mengandung?? Huhu ada, tapi suami takda kat sebelah. Sengsara la sesorang hehehe. Masa tu tak kenal lagi dengan Ostematrix. Lepas tu memang tak boleh minum susu langsung. Kembang nya tekak lahai. Kejang lah kaki akibat kekurangan kalsium.

Tapi tu masa Aqeef Danial. Alhamdulillah masa mengandung Auni Nadra, sudah tinggal bersama dengan suami. Kejang kaki pun pernah kena sekali je kot. Nasib baik dah standby Ostematrix dan Set Mengandung siap-siap.

Ok nah la, gambar ibu ayah yang excited nak menimang cahaya mata ni. Mohd Hairus Izman, kekasih hati saya di dunia dan juga akhirat. Amin

kejang kaki masa mengandung
16days PhotoChallenge Day 14 : FLASHBACK

LAGI ARTIKEL MENARIK

1 comments

  1. Sweeetttnye,, hehe.. Time sobirin x smpat begambo jgk,

    ReplyDelete

Thanks Lovelies