HILANGKAN JERAWAT BESAR!!!!

November 03, 2014

Assalammualaikum semua....

Stress tak bila tiba-tiba jerawat besar keluar. Nak pulak keluar kat tempat yang tak best. Kalau pipi takpe lagi, ni antara hidung dengan bibir lah, atas hidung la hahaha.

Tak suka I tau.

Sebenarnya ada satu jerawat besar yang tumbuh di antara hidung dan bibir Jiha ni. Rimasnya. Rasa macam nak pakaikan celak, konon tahi lalat. Manis lah sikit kan hahaha

Hilangkan Jerawat Besar ni

Tapi takpe, Jiha yakin dengan rutin kecantikan yang Jiha amalkan, InsyaAllah tak lama lagi akan hilang serta tidak meninggalkan parut.

1. Rutin CTM tak boleh tinggal
2. Pakai masker muka 
3. Sapu vitamin E kat jerawat tu
4. Minum air kosong
5. Supplement cantik saya, Collagen tak boleh tinggal.


Hilanglah kau wahai jerawat dan parut hehehehe.....
Nah gambar makcik berjerawat besar ni heheheheh

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies