IBU RISAU ANAK TAK NAK MAKAN KERAP JATUH SAKIT

December 12, 2014

Assalammualaikum,

Ibu....risau tak kalau anak asyik tak nak makan? Puas dah pelbagaikan menu tetapi anak tetap tak nak makan. Kalau makan pun sesuap dua sahaja. Lagi merunsingkan kalau anak kerap jatuh sakit, demam, selsema batuk. Meh Jiha nak kongsikan pengalaman macam mana atasi masalah ini agar ibu-ibu boleh melihat anak membesar dengan sihat tanpa perlu keluar masuk hospital.

Maggi goreng dihidangkan di Taska??

Terkejut kan? Nak tahu tak, dulu masa Aqeef umur setahun semua yang Ibu sediakan dia makan. Semua sayur, ayam, semualah dia makan. Kemudian bila pindah taska dan kegagalan ibu untuk sediakan bekal macam di taska lama, Aqeef hanya makan makanan yang disediakan di Taska. 

Antara menu ialah Maggi Goreng. Mungkin bukan lah hari-hari. Tapi sejak tu, Aqeef Danial sangat picky. Sayur tak nak makan, ayam tak nak makan, siap ketap-ketap bibir lagi. Risau nya ibu.

Minum Mealshake selera makan kembali

Bila tengok banyak testimoni kata selera anak ada bila amalkan Mealshake, Jiha pun buat keputusan nak cuba. Alhamdulillah memang nampak perubahan. Sudah mula nak makan. Sangat suka makan ayam tetapi sayur tu masih susah sikit la. Kalau dipotong kecil-kecil dan sorok sikit bawah nasi, baru la dia makan. Tapi tu pun pandai tapis dengan gigi tau. Sabar saje lah.

Itu pentingnya beri Mealshake secara berterusan. Ya, dia dah mula ada selera makan, tapi tak makan sayur. Kalau makan sayur pun sikit sangatkan. Mealshakes ni kaya dengan Vitamin dan Mineral. Memang bagus sebagai pelengkap nutrisi harian anak-anak. 

Oh ya...rasa dia dah la sedap. Kalau siapa suka aiskrim Vanilla McD tu, macam tu lah rasa dia. Jiha selalunya bancuh siap-siap dan sejukkan. Suka betul kalau Aqeef dapat Mealshake sejuk.

Selepas minum Mealshake, mesti dia kata dia strong hehe

Testimoni ibu kepada anak tak nak makan



Ibu yang pentingkan kesihatan anak, cuba ikhtiar dengan Mealshake ni. Bukan sahaja menambah selera dan melengkapkan nutrisi, malah bagus untuk sembelit. Kesian anak terseksa menahan sakit sembelit kan. Dapatkan Mealshake untuk anak anda hari ini dengan klik GAMBAR MEALSHAKE di bawah. 

 KLIK Gambar untuk ORDER
KLIK Gambar untuk ORDER

Ataupun Jika anda ingin DAPATKAN PENJIMATAN HEBAT 15-20%

Isi borang dengan klik Icon di bawah ini dan Jiha akan hubungi anda untuk Consultation.



NAJIHAH RAZALI
0123807024
sitinajihah83@gmail.com


LAGI ARTIKEL MENARIK

2 comments

  1. kena pentingkan pemakanan anak walaupun dengan vitamin

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu....vitamins cuma makanan tambahan, untuk lengkapkan mana yang terkurang kan

      Delete

Thanks Lovelies