Entri pertama tahun 2009

January 03, 2009

cuti dah nak abes..
liat btol nak ke keje.. isnin ni cuti lg..amek cuti extra hahaha..ptg senin terpaksa gagahi pulang ke tanah penang tu adoyai...selasa dh kerja ayorrrkkkk

semalam jalan2 lagi, tp ngan mama pulak..semua house lg..jgn tak percaya.. i buat sendri tau bunga telur..muahahahah bangga sketss...tak sangka buleh buat..tp baru siap 4 je..ade lg 56 kuntum lg hahahahah muntah la aku nak siapkan

semalam lepas beli bahan nak wat bunga telur tu, gi singgah MYDIN.. paling malas gi sana sebab ramai org berasak2..n tolong..ade yg keti bau lengit masyem segala..akak mcm mau pengsan hahaha..tak sampai seploh minit pon kat sana cos abah pesan beli kacang badam je... nasib

then, we head to JAKEL idamanku slalu...jeng jeng jeng kan dh terbeli kain sanding..hmm mang nak beli pon sebab warna idaman i tu susah nak didapati di mane2 butik pengantin..kalau nak suruh butik beli kain mcm warna tu, sewa nye lg mahal, baik aku beli kan hehehe dpt kat diri sendri teruss...*gara2 shopping tak hengat, i jd pemiskin tegar bulan ini..ohh lambatnye nak ujung bulan hahaha

then terpandang pulak cadar.. i n mama dok belek la hehehe..n dua2 terberkenan satu cadar ni.. simple je design die tp egyption cotton nokss..ahakksss shedap la i tido ngan MHIK nanti di mlm pengantin *hiks gatal sungguh

n yeay, dh tambah lg brg dibeli, perfume n handbag tp jauh nun di saudi lg brgnye, pesan kat kaklong... yeah

Checklist barang hantaran
yus --> jiha
1. Jam -- Done
2. Make Up -- Done
3. Cincin n Mas kawen -- KIV
4. Hantaran -- KIV
5. Perfume -- Done
6. Set Spa -- Done
7. Handbag n Shoe -- Done
8. Misteri 1 -- KIV
9. Misteri 2 -- KIV

jiha --> yus
1. Cincin -- KIV
2. Jam -- Done
3. Shirt n pants -- Done
4. Wallet n belt -- Done
5. Shoes -- Done
6. Quran -- KIV
7. Jubah Solat -- KIV
8. Perfume --Done
9. Cupcakes -- KIV
10. Buah -- KIV
11. Misteri 1 -- KIV

LAGI ARTIKEL MENARIK

3 comments

  1. uhhh..ape misteri tu??hehe..hantaran kawen i ari tu takder makanan lansung..eheh

    ReplyDelete
  2. hehehe takde idea la nak bg barang ape hehehe

    ReplyDelete
  3. hahaha...i pn mcm xde mknn je nnt..kecuali cake! hahahahah..tp duit nan ado nk bli..hiksss...tgu raya cina nye sales la kot...ade ke? hahaha...

    ReplyDelete

Thanks Lovelies