Testimoni Vivix untuk pesakit strok

April 10, 2014

Alhamdulillah syukur sangat bila dapat perkabaran gembira macam ni.

Hari ni Jiha nak share testimoni Vivix oleh seorang pesakit strok, iaitu pakcik Jozaidi.

Dimaklumkan sebelum ni Pakcik Jozaidi kerap demam. Dengan keadaan dia yang lumpuh, ditambah dengan kerap demam, memang sangat merisaukan hati isteri nya Makcik Rusnah. Memang kalau Jiha tengok gambar Pakcik Jozaidi sebelum ni pun sangat meruntun perasaan.

Alhamdulillah selepas sebotol penggunaan Vivix, Makcik Rusnah kata Pakcik Jozaidi dah jarang demam and muka pun kelihatan lebih segar.

Hehe tengok sahajalah air muka Makcik Rusnah tu. Nampak happy sangat. Isteri mana yang tak gembira kalau suami tercinta sihat kan. Alhamdulillah.

InsyaAllah pakcik Jozaidi akan meneruskan botol kedua Vivix.

Sekiranya korang pun ada insan tersayang yang mengalami sakit strok, jom berusaha dengan Vivix. InsyaAllah dengan izinNya, diberi kesembuhan.

Untuk info mengenai Vivix, KLIK SINI

Nak dapatkan Vivix anda, hubungi Jiha sekarang.

Oh ya, dengan pembelian 2 botol Vivix, anda layak mendapatkan keahlian PERCUMA dan dapat menikmati diskaun seumur hidup.

Ok contact Jiha sekarang ye.
JIHA 0123807024
sitinajihah83@gmail.com


LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies