JERAWAT KECUT DENGAN VITAMIN E

September 07, 2014

TIDAK!!!!!
Jerawat datang pulak, rimas nya rimas. Nak picit? NO NO NO NO. Bahaya tau Picit Jerawat.

Jerawat semakin teruk

Ada satu jerawat ni, mulanya ok saja. Tapi ada lah satu petang tu susukan Auni Nadra, dia geram agaknya, dia cubit nya jerawat ibu ni. Ouchhhh rasa nak menangis pun ada tau. Sakitnya.

Sejak tu jerawat yang satu ni jadi macam 'bernasi' pulak. Bertambah rimas la. Dah rimas ni mula la mulut pun nak mengomel sama. Bila dah ngomel-ngomel ni dengarlah cik abang sayang tu. Rupanya dia kata, dia pun perasan juga kenapa tiba-tiba berjerawat banyak pulak ni. Selalu kan bebas jerawat. Huhuhu agaknya 'bestfriend' nak datang kot ni. Kalau ikut tarikh, memang dah dekat juga timing dia ni.

pengedar shaklee penang
Nampak tak ada jerawat kat dagu tu.....aw rimas sangat 

Tepek Vita E Complex

Jerawat kecut dengan Vitamin E tau. Nasib baik lah ada Vita E Complex, so malam tadi lepas cuci muka. Gunting sikit hujung kapsul Vita E Complex tu dan picit sikit kemudian sapu kat jerawat bernoda tu hahahaha. Selebihnya Jiha telan la. Malam tadi sebelum tidur hehehe. 

Biasanya memang makan Vitamin cantik ni sebelum tidur, sebab nak repair balik sel kulit rosak semasa badan kita dalam keadaan rehat iaitu tidur malam la.

Hasilnya?

Seronok sangat. Memang dah ku jangkakan hehehe. Kecut dah and tiada 'bernasi'. Sikit hari lagi hilang lah tu. InsyaAllah. 

Nasib baiklah stok Vitamin E Jiha tak pernah putus. Untung sangat sebab berbaloi beli Vitamin E sebab Jiha boleh makan dan tepek as masker. Cik abang sayang pun boleh guna sebab sangat elok untuk kesihatan seksual orang lelaki. Kita nak sihat. Kita nak suami kita pun sihat juga kan.

Saya suka Vitamin E...kalau nak mencuba juga, contact je JIHA ye

JIHA 0123807024

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies