KASUT BABY YANG COMEL

October 26, 2014

Assalammualaikum aunties.... (Auni Nadra yang tulis ni hehehe)

Hari ini, ibu dan ayah bawa Auni main di playground. Seronok sangat. 
Auni main gelongsor, buaian, seronok seronok seronok.


Oh nak tahu tak apa Auni pakai hari ni?

Auni pakai kasut yang comel. Sebenarnya ibu dah lama dah beli tapi tak muat. Ni baru muat.
Comel tak? 

Ibu beli dari TinyLoafers.


(Hehehehe ye ye je Auni Nadra yang tulis kan....ibu yang tulis, seronok sangat tengok anak-anak happy hari ni....)

Tengok loafer Auni ni, Ibu pun rasa nak beli kasut baru la. Punya lah lama tak jalan kat Queensbay Penang ni, rupanya Wakai Outlet dah bukak dah kat situ. I want one. Wakai shoes memang sangat comfy. Jiha ada satu boots Wakai, Yus belikan masa kat Jakarta hari tu. Masa tu Malaysia belum ada Wakai lagi.
16days PhotoChallenge Day 11 : What I wore today

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies