UBAT UNTUK PARUT JERAWAT YANG SELAMAT

October 21, 2014

Assalammualaikum semua...

Setuju tak orang perempuan ni bila dah masuk 30an, semakin rasa nak menjaga kecantikan aje.

Sebab kalau tak jaga kecantikan especially kecantikan kulit, mula lah jerawat, bintik hitam, jeragat, kedut pun datang. Oh ngeri sungguh.

Sekarang ni macam-macam ubat jerawat parut yang timbul macam cendawan. Korang guna apa?

Nak tahu apa rutin nak cantik Jiha?

1. CTM setiap hari
2. Tepek masker ESP + vita E seminggu sekali
3. Kalau ada jerawat degil, tepek Vita E supaya cepat kecut
4. Exercise muka hehehe bile bangun tidur
5. Minum air cantik sebelum tidur

Hahahaha banyakkan?

Ni la simptom makcik 30an...banyak yang nak kena jaga. Dan yang penting untuk suami lah kan. Dan untuk diri sendiri hehehehe.

LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies