RAWAT SELSEMA DAN BATUK BERKAHAK DENGAN STEAMING DAN ....

November 07, 2014

Assalammualaikum semua...


Ramai yang whatsapp dan bertanya mengenai petua rawat selsema dan batuk berkahak untuk baby kan. Alhamdulillah Jiha sekadar berkongsi pengalaman sahaja. Dan sememangnya berkesan untuk keluarga Jiha.

Syukur juga kepada yang dah cuba, baby pun selsema dan batuknya sembuh dan semakin baik. :)

Untuk memudahkan semua, Jiha dah tukar sedikit layout blog Jiha ni agar mudah untuk korang cari pasal Petua anak selsema dan batuk ni ya. Rujuk gambar ni, Jiha ada bulatkan mana yang korang patut klik.

Hah nampak tak kat atas tu? Kanan sikit tu....hah sama kan...KLIK je situ ok.

Ok Sihat Sihat selalu ye...Amin

petua ubati selsema dan batuk


LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies