ELAK SEMBELIT SEMASA PANTANG DENGAN OSTEMATRIX

September 16, 2014

Assalammualaikum,

Sembelit semasa pantang adalah mimpi ngeri setiap ibu berpantang. Berpantang adalah proses penyembuhan bagi ibu yang baru melahirkan. Untuk mengembalikan tenaga dan untuk menjaga dalaman wanita.

Jadi kalau lah kena sembelit, boleh menggangu proses peyembuhan ini. 

Apakah ikhtiar kita untuk memastikan kita tidak kena sembelit?

Jiha nak share kan produk Shaklee yang boleh atasi masalah. Kita boleh elak sembelit semasa pantang dengan Ostematrix. Kalau nak tahu Jiha sendiri ada pengalaman ngeri sembelit masa pantang anak pertama. 

Jadi untuk anak kedua ni, dah ambil langkah awal

pengedar shaklee penang


Apa kaitan Ostematrix dengan Sembelit?

Ostematrix Shaklee ni mengandungi Kalsium-Magnesium dan juga dilengkapi dengan Vitamin D dan beberapa mineral lain. 
Kalsium akan bergabung dengan kempedu yang berlebihan dan lemak yang mereput seterusnya membentuk gumpalan. Dan gumpalan inilah yang akan dikeluarkan sebagai najis dan membersihkan usus. 
Manakala Magnesium pula berperanan melegakan otot dalam usus yang membantu untuk mewujudkan pergerakan yang lebih baik dan lancar. Magnesium juga berfungsi untuk menyerap air ke dalam kolon seterusnya melembutkan najis dan melancarkan pembuangannya dari badan.

Tips memilih PIL KALSIUM

  1. Pastikan pil anda bukan setakat ada kandungan kalsium sahaja ye. Kalsium yang tinggi boleh menjurus kepada risiko penyakit buah pinggang. 
  2. Pastikan pil kalsium anda juga ada kandungan Magnesium dan vitamin dan minerals yang lain.
  3. Pilih pil yang mudah ditelan disebabkan permukaan nya yang licin seperti Ostematrix Shaklee


Berminat nak dapatkan OSTEMATRIX bagi mengatasi masalah sembelit anda? KLIK ICON 'ORDER NOW' 




Dapatkan Penjimatan HEBAT 15-20% dengan menjadi ahli.

Isi borang dengan klik Icon di bawah ini dan Jiha akan hubungi anda untuk Consultation.



NAJIHAH RAZALI
0123807024
sitinajihah83@gmail.com

Jom dengar pengalaman ngeri Puan Khadeeja yang kena sembelit semasa pantang
Amalan Pantang Selepas Bersalin Elak Mimpi Ngeri Sakit Sembelit from iReach HD on Vimeo.

LAGI ARTIKEL MENARIK

2 comments

  1. cinta sgt kat ostematrix sbb kaki dh tak cramp

    ReplyDelete
  2. Saya pun suka ostematrix...dah tak cramp kaki....hilang lengguh-lengguh badan. Suplement wajib ambil...

    ReplyDelete

Thanks Lovelies