Produk Untuk Jerawat Batu Yang Menjadikan Kulit Licin Sampai Si Suami Puji

December 27, 2014

Assalammualaikum,

Jerawat batu di muka adalah sangat merungsingkan bukan? Apatah lagi kalau suami pun dah tak berapa nak pandang sangat muka kita. Alangkah sedihnya. Kalau anda nak tahu produk dan tips yang berkesan yang saya pernah kongsikan kepada pelanggan saya, dan kalau anda nak suami kembali pandang muka anda tak lepas-lepas, jom teruskan membaca.

produk hilangkan jerawat batu

Dah dewasa masih ada Jerawat Batu?

Letih kan sebab dari remaja lagi dah ada masalah jerawat batu ni. Orang kata bila dah dewasa jerawat batu tu akan hilang dan kulit muka akan bersih. Itu semua tidak betul kalau anda tidak jaga pemakanan anda, tidak jaga kebersihan kulit muka anda. Ok jadi saya nak kongsikan beberapa tips dan produk yang berguna untuk anda hilangkan jerawat batu anda tu.

Cara Patut Ikut untuk hilangkan Jerawat Batu?

1. Jaga pemakanan seperti lebihkan sayur-sayuran dan buah-buahan. Elak makanan bergoreng.

2. Minum air kosong dengan banyak, Nak tahu berapa banyak air perlu kita minum sehari? Minum 1liter air kosong untuk setiap 25kg berat badan. Jadi kalau berat badan 50kg, kena lah minum 2 liter air kosong sehari.

3. Amalkan supplemen yang bagus untuk hilangkan jerawat batu dan juga parut jerawat seperti Collagen, ESP, Vita E Complex, Vita C. Alhamdulillah sudah ramai yang berpuas hati dengan hasilnya.

4. Guna pencuci muka yang bagus dan yang penting tiada bahan merbahaya yang boleh menyebabkan penyakit kulit di kemudian hari. Boleh gunakan Enfuselle untuk kulit berminyak, 

Betul ke ianya berkesan?

Suka saya nak kongsikan satu pengalaman pengguna ESP dan Vita E untuk mengatasi masalah jerawat batunya dan juga mempunyai masalah kulit yang sensitif. Selepas 1 minggu penggunaan, jerawatnya mulai kecut dan ramai kawan-kawan di pejabat tegur mukanya semakin bersih, parut pun semakin pudar dan kulit muka semakin cerah.

cara hilangkan parut jerawat batu

Ada lagi satu pengalaman dari kenalan rapat saya sendiri, dia amalkan Vivix, Collagen dan ESP secara konsisten dan kini tiada lagi jerawat batu dan muka semakin bersih dan halus mulus. MasyaAllah best kan.

Bertindak segera kalau nak kulit cantik dan sihat

Orang yang berjerawat batu pun pasti fobia dengan parutnya kan, jadi anda tidak perlu bimbang kerana saya boleh cadangkan produk yang besesuaian dengan keperluan anda. Masalah jerawat batu dan parut tidak akan membebani anda lagi, suami pun akan senyum tak lepas-lepas lihat muka anda yang semakin cantik itu.

Untuk dapatkan produk yang bersesuaian dengan masalah kulit anda yang berjerawat batu dan berparut, boleh hubungi saya untuk konsultasi lanjut dan pesanan produk

NAJIHAH RAZALI
0123807024
sitinajihah83@gmail.com

Ataupun Jika anda ingin DAPATKAN PENJIMATAN HEBAT 15-20%

Isi borang dengan klik Icon di bawah ini dan Jiha akan hubungi anda untuk Consultation.


LAGI ARTIKEL MENARIK

0 comments

Thanks Lovelies